دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1403 - 09:56

راه‌اندازی سرای دختران آفتاب در دانشگاه آزاد بندرگز 

راه‌اندازی سرای دختران آفتاب در دانشگاه آزاد بندرگز 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از راه‌اندازی و افتتاح سرای دختران آفتاب ویژه دانشجویان دختر در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 922227

مجید محمدنژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از راه‌اندازی و افتتاح سرای دختران آفتاب ویژه دانشجویان دختر در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲ هزار دانشجو در واحد بندرگز مشغول به تحصیل هستند که نیمی از این دانشجویان را دختران تشکیل می‌دهند و این فضا با هدف ایجاد فضایی آرام و فعالیت‌های فرهنگی دختران راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این مکان با مساحت ۴۵ مترمربع واقع در طبقه دوم ساختمان آموزشی بوده و در راستای اجرای طرح سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی  با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به دانشجویان دختر برای حضور اثربخش دانشجویان در دانشگاه، ارتقای سلامت روحی، جسمی و ایجاد فضای ایمن اجتماعی و فرهنگی دختران دانشجو در راستای پیشگیری از آسیب‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز عنوان کرد: محیط آرام و امن سرای دختران این امکان را فراهم می‌کند تا دانشجویان دختر در اوقات فراغت به آن مراجعه و با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از برنامه‌های متنوعی که در جوار این سرا برگزار می‌شود، استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته